عماد همراه با بتمن در این روزها

من با کمک مامان و بابا اینجا را درست کردم و با کمک انها می خوام اینجا بمونم

عماد همراه با بتمن در این روزها

من با کمک مامان و بابا اینجا را درست کردم و با کمک انها می خوام اینجا بمونم

قصه اول

 

 

 سلام 

من کوچیک بودم می رفتم مهدکودک الان که بزرگ شدم میرم مدرسه هوشمند دو زبانه 

و این حروف انگلیس را یاد گرفتم که به ترتیب براتون می نویسم 

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z  

 

  

 

 

************************************************************

پ ن(از طرف مامان):عماد امسال همانطور که خودش نوشته  مدرسه دو زبانه می رود . هر روز توی مدرسه بیشتر از اینکه حروف  فارسی یاد بگیرن انگلیسی یاد گرفته و حروف انگلیسی روی صفحه کلید را بهتر می شناسه و گاهی اصلا حروف فارسی را نمی بیند.  

سلام و اسمش را که قبلا بلد بود  امروز هم ممنون  و ایشالارا یاد گرفته که توی جواب  کامنت ها دیده می شود 

جواب همه کامنت ها را داد اما خداییش کمی خسته شد .

جوری که برای آخری ها دیگه شکلک نذاشت. 

ممنون از حضورتون