عماد همراه با بتمن در این روزها

من با کمک مامان و بابا اینجا را درست کردم و با کمک انها می خوام اینجا بمونم

عماد همراه با بتمن در این روزها

من با کمک مامان و بابا اینجا را درست کردم و با کمک انها می خوام اینجا بمونم

عکس های سیزده بدر همراه با عکس خانوادگی

اولین عکس..(مامان میگه :قربون اون چشمات برم )

 

 

 

دومین عکس ...(مجددا مامان میگه قربون خندهات )

 

   

 

 

زیبا ترین لبخند دنیا ..مجددا

 

 

 

 

 معرفی می شود از سمت راست 

بابا.مامان و خودم

 

  

 

عماد در سال جدید

سلام دوستان 

ببخشید که مدت طولانی نبودم 

آخه تولدم بود. 

بعدشم که عید شد و رفتیم مهمونی و عید دیدنی...جای شما خالی... 

راستی من دو بار تولد گرفتم 

یکبار شب تولدم همراه با بابا و مامان که برای شام رفتیم سیتی سنتر و آنجا کلی هم تو شهر بازیش بازی کردم 

دفعه دوم همه فامیل دعوت بودن 

کلی خوش گذشت...دایی جان برام یک میکروسکوپ آورد خیلی با حاله...