عماد همراه با بتمن در این روزها

من با کمک مامان و بابا اینجا را درست کردم و با کمک انها می خوام اینجا بمونم

عماد همراه با بتمن در این روزها

من با کمک مامان و بابا اینجا را درست کردم و با کمک انها می خوام اینجا بمونم

خاطرات از نظر خودم جالب.

۱-رفتم میوه فروشی میخواستم بلالی بخرم.اشتباهی گفتم ببخشید اقا بقالی دارید؟

۲-توی مدرسه بودیم. مدیر اومد داخل کلاس و گفت چه خبره هر کدومتون یه رنگ پوشه اوردید. از فردا همتون قرمز اسمونی میارید!!!


 ۳_توی کلاس بودیم معلم نبود.داشتیم شلوغ میکردیم یه دفعه مدیر وارد شد و گفت :مصبر کلاس (مصبر!!!؟؟؟)

ما داشتیم خودمون رو کنترل میکردیم.حالا گوش کنید بعدش چی گفت:زنگ تفریح اسم اینایی که شلوغ میکردن رو به من داده میدی (داده میدی!!!!!!؟؟؟؟؟؟)ما دیگه پکیدیم

۴-معلم عربیمون به یکی از بچه ها گفت:الفقرا جمعش چی میشه؟ یه خورده فکر کرد گفت:الگدایان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد