عماد همراه با بتمن در این روزها

من با کمک مامان و بابا اینجا را درست کردم و با کمک انها می خوام اینجا بمونم

عماد همراه با بتمن در این روزها

من با کمک مامان و بابا اینجا را درست کردم و با کمک انها می خوام اینجا بمونم

خاطرات از نظر خودم جالب(۲)

۱-داشتم با دوستام حرف میزدم که یکیشون گفت:راستی شجریان بیمارستان ها داره میمیره.اون یکی هم گفت:جدی الهی بمیره(به طرفدارانش بر نخوره حواسش نبود)

۲- یه بار کلاس اول زنگ فارسی یکی از بچه ها جانور خوند(janoor)   

۳- امتحان جمله سازی کلاس اولمو پیدا کردم

جمله هارو داشته باشید:

اردک:پدر من اردک است

طویله:خانه ما طویله است

۴-پارسال یه معلم داشتیم با ماشینش که می‌خواست از زیر تور والیبال رد شه سرشم خم میکرد

۵-یه بار سر کلاس کار و فناوری چند نفر اومدن توی کلاس و عکس یه زن رو دادن به معلممون که فتوشاپش رو برداره براشون.وقتی اونا رفتن معلممون چند تا فحش به اون عکسه و اون چند نفر داد.بعد که فتوشاپش رو برداشت.یه چیزی دیدیم از خنده روده بر شدیم.عکس خود معلم بود که با فتوشاپ تبدیل به زنش کرده بودن.

نظرات 3 + ارسال نظر
نونا جمعه 26 مرداد‌ماه سال 1397 ساعت 02:32 ب.ظ http://kebriti.blogsky.com/

وای جملاتی ک نوشته بودی چقد بامزن

شما لطف دارید

سهیلا جمعه 26 مرداد‌ماه سال 1397 ساعت 05:52 ب.ظ http://nanehadi.blogsky.com

سلام.چه جالب.معلمتون خیلی بامزه بود.

سلام
میدونم خودم هم از اون خوشم اومد

آنی جمعه 26 مرداد‌ماه سال 1397 ساعت 06:01 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد