عماد همراه با بتمن در این روزها

من با کمک مامان و بابا اینجا را درست کردم و با کمک انها می خوام اینجا بمونم

عماد همراه با بتمن در این روزها

من با کمک مامان و بابا اینجا را درست کردم و با کمک انها می خوام اینجا بمونم

من برگشتم با چیزای تازه و اتفاقات تازه!!!

سلام به دوستان من دوباره برگشتم ببخشید که چندین روز نبودم!!!ولی همونطور که توی عنوان نوشتم چیزای تازه مثلا تبلت خریدم 

پاپیون خریدم!!!خیلیم پاپیونمو دوست دارم!!!اتفاقات تازه مثل عروسیه عموم!!!خیلی خوش گذشت این بهترین عروسی ای بود که

رفتم!!!راستی یادم رفت بگم که این پست را  با تبلتم نوشتم!!!

منتظره نظرات خوبتون هستم عسلم هم خوبه....

.

.

.

.

.

.

.

.

نویسنده عماد

نظرات 43 + ارسال نظر
بابا شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 01:36 ب.ظ

سلام
چه عجب!
لابد پست بعدی تو وقتی می‌گذاری که لب تاب بخری

شیوا ف یکشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:40 ق.ظ

سلام عماد عزیز...تبلتت مبارک...
پاپیونت هم مبارک باشه...عروسی هم که خوش گذشته
انشالله عروسی های دیگه هم بهت خوش بگذره...تو یه داداش خوبی برای عسل و عسل یه خواهر خوبه برای تو...خدا نگهدار هردوتون باشه...بازم برامون وبلاگت رو بهروز کن...موفق باشی عمادجان

افسانه یکشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 07:57 ق.ظ

تبلتت مبارک باشه عماد جان
عزیزم زیاد باهاش بازی نکنی ، که خدایی نکرده چشمای نازت ضعیف بشه.
عروسی عموت هم مبارک باشه

سمیه یکشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 08:38 ق.ظ

سلام عماد خان خوبید خوش می گذره اخه این چه وضعه وبلاگ نوشتنه مهر 91 بعد یهو شهریور 93 به هر حال تبلتتون مبارک باشه مواظب عسلم باش که می دونم یه خواهر مهربون واست می شه که همیشه هواتو داه

عطیه یکشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 10:22 ق.ظ

سلام عماد جان.
تبلتت مبارک. چقد خوبه که 1وبلاگ داری.
موفق باشی

الهام یکشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 10:22 ق.ظ

مبارکت باشه عماد جان

باران لاهیجی یکشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 11:09 ق.ظ

سلام عماد جان
از وب پدر گرامی اومدم
وبت رو که یه نگاه کلی انداختم باید همسن خواهرزاده م باشی
باید حول و حوش 10 سال باشین. درسته؟
عکساتو دیدم
خیلی نانازی
عکس عسلی هم بذار
عکس با پاپیون هم بذار ببینیم مرد بزرگ

naria یکشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 11:17 ق.ظ

خوش به حالت تبلت خریدی مبارک باشه
حالا پاپیون واسه چی خریدی؟

سهیلا یکشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 11:45 ق.ظ http://nanehadi.blogsky.com

سلام . منم خیلی کیش رو دوست دارم . هر وقت بچه ها میگن کجا بریم میگم کیش. تبلتت هم مبارک

زهره یکشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:49 ب.ظ http://zohrehvameysam.blogfa.com

سلام عماد جان
چه وبلاگ قشنگی داری ایشالا همیشه از خاطرات شیرینت توش بنویسی تبلتت هم مبارک باشه

مریم یکشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 01:36 ب.ظ

تبلت جدید مبارک :)

من وبلاگتو تازه دیدم، امیدورام همیشه زود به زود وبلاگتو آپ کنی و ما هم زود به زود بهت سر بزنیم

مهتاب یکشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 02:47 ب.ظ

سلام عماد عزیزم
تبلت و عروسی عموجانت مبارک باشن.یه عکس هم با پاپیونت برامون بذار!روی ماه عسل را هم ببوس. زود به زود هم پست بذار

گندم یکشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 06:03 ب.ظ

الان یک عماد رو تصور کردم که پاپیون زده تو عروسى عمو نشسته داره با تبلتش مینویسه!
جالب شد!
فقط امیدوارم دفعه بعدى که مینویسى نشود عروسى عسل:))))

پناهنده یکشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 08:16 ب.ظ

سلام اقاعماد.امیدکه خوب باشین.تبلت وپاپیون هم مبارک.

سمیرا یکشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 08:47 ب.ظ

سلام عماد جان،
تبلت و پاپیونت خیلی خیلی مبارک باشه عزیزم، مرسی که دوباره اومدی دلمون برات تنگ شده بود، عسل رو ببوس

مریم یکشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 10:47 ب.ظ

سلام
مبارکــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه.

سارا دوشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:48 ق.ظ

تبلتت مبارک باشه پاپیونه هم همینطور
چه برادر مهربانی
همیشه خوش باشی

فرشته دوشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 03:46 ق.ظ http://dosttansalam.persianblog.ir/

به به گل پسر
مبارکت باشه تبلت نو عزیزم
قول بده با تبلتت پستهای قشنگ قشنگ برامون بنویسی

نگران آینده دوشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 10:20 ق.ظ

سلااااااااااااااااااااااااااام
تبلت و پاپیون مبارک
با پاپیون عکس هم بذار همراه با تبلت البته !
از فردا هم که مدارس باز می شود پس اون هم مبارکه !
موفق باشی عمادجان

ققنوس دوشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 10:48 ق.ظ http://ghoghnooshope.blogfa.com/

سلام آقا عماد.
خوش آمدی.
عروسی عمو خیلی خوش می گذره.
خوش به حالت

خانوم کاکتوس دوشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 04:54 ب.ظ http://misskaktoos.blogfa.com

عزیزممممم مبارک باشه :)

خوش به حالت تبلت خریدی ، من که هنوز تبلت ندارم :)

حسابی‌ خوش به حالت ، میدونی‌ عماد جون ،من هیچ وقت عروسی‌ عموم نرفتم ؟ :)

پژمان دوشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 06:12 ب.ظ http://lahzelahzeomrman.mihanblog.com/

سلام عماد خان
خوبه که بهت خوش گذشته. همه اون چیزهایی رو هم که خریدی مبارکت باشه.بابا زود به زود پست بزار که دلتنگت نشیم

میم دوشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 11:17 ب.ظ

ما که نه پاپیون داریم نه تبلت چی؟

هدی۳۲ سه‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 08:52 ق.ظ

سلام عماد جان خوبی عزیزم
تبلتت مبارک باشه عزیزم
موفق باشی
عسل جون هم ببوس
منتظر پستهای قشنگت هستیم

سمیرا سه‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 09:39 ق.ظ

سلام عماد جون چه وبلاگ توپی داری
نوشتتنت هم عالیه
خوش به حال عسل که همچین داداشی داره

نرگس سه‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 02:49 ب.ظ

موفق باشی عزیزم ...

شیــــدا مهرزاد سه‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 03:05 ب.ظ http://manohichkas.mihanblog.com

سلاااااااااااام آقا عماد.

آقااااااااا من هِی از این وب رفتم اون وب و همیـــــــــــــنجوری چرخیدم تا یهووی،اَصَن یهووییِ یهوویی اینجا رو پیدا کردم و عکسایِ نویسندش رو هم دیدم و فهمیدم که با وبِ یه پسری که هم خنده هاش قشنگه و هم چشماش روبرو هستم.خلاصه که وبِ شما خیلییییییی قشنگه.میخوام بشم خوانندتون البته اگر افتحار بدین.
راستیــــــــــــــ!آبیته یا قرمزته؟

تبلتتون هم مبارک!

فردا سه‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 09:36 ب.ظ

همه ی اتفاقات و خریدهای جدیدت مبارک!

الهام از همدان پنج‌شنبه 3 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 04:19 ب.ظ

سلام عماد جون تبلتت مبارک ایشاللله دفعه بعد لب تاپ بخری در ضمن ایشاالله عروسی خودت

دختر پنج‌شنبه 3 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 10:42 ب.ظ http://intotheunknown.blogfa.com/

سلام آقا عماد
عروسی خیلی خوش میگذره. همیشه شاد باشید
و تبلت نو مبارک :)

زهره خاموش شنبه 5 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 02:21 ب.ظ

سلام .....خوبی عنوان وبلاگت خیلی زیبا بود بهت تبریک میگم

راضیه چهارشنبه 9 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 12:10 ق.ظ

سلام عماد جان
من خواننده جدید وبلاگتم اگه اجازه بدی بیام و مطلب ها ی خوبت و بخونم
چه اتفاقات خوبی افتاده
پاپیون ...
تبلت...
عروسی...
خدا کنه همیشه اتفاقای خوب بیافته برات عزیزم
خوب درس بخون گل پسر

پونی چهارشنبه 9 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 10:36 ب.ظ http://pppooonnnyyy.blogfa.com

ماشاللا به این همه بازدید ای عماد
مطمئنا وبلاگ نویس موفقی خواهی شد

به من هم سر بزن

وانی شنبه 12 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 02:57 ق.ظ

سلام عماد جون. من اولین بارمه وبلاگ یه پسر کوچولوی بامزه و باهوش میام. راستش یه وبلاگ دیگه سر می زنم ولی خیلی حال نمی ده! چون مثل شما خودش نمی نویسه . الان که خوب فکر می کنم می بینم تو اصلن پسر کوچولو نیستی اتفاقن خیلی هم بزرگ و عاقل هستی که با این سن و سالت خیلی چیزها می دونی. خدا مامان باباتو حفظ کنه که بهت کمک می کنن همیشه پیشرفت کنی و تجربه های جدید و فوق العاده داشته باشی. شاد و سلامت باشی

النازی شنبه 12 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 07:18 ب.ظ

به به تبلت جدید مبارک یادت باشه دیگه با گوشی مامان بابا بازی نکنی

نگار یکشنبه 20 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 04:38 ب.ظ

افرین به تو پسر گل ،تبلت نو هم مبارک

مینا سه‌شنبه 22 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 04:15 ب.ظ

ایشالا مبارکت باشن. من تصادفا !!! امروز اینجا رو پیدا کردم . عماد جان چرا خاطرات مدرسه ومعلمها و همکلاسیهاتو نمی نویسی ؟

شاعر شنیدنی ست چهارشنبه 30 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 09:29 ق.ظ http://kha2ne-sher.persianblog.ir/

سلام عماد جان
تبلتت مبارک
زود به زود بنویس
از مدرسه تونم بنویس

فریبا شنبه 3 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 07:49 ق.ظ

سلام
خیلی خوشحال شدم که این وبلاگ بامزه رو پیدا کردم. من هم یه دختر همسن شما دارم که اینجا رو بهش نشون میدم وقتی از مدرسه برگرده.
از ماجراهای مدرسه ات هم برامون بنویس.

الا یکشنبه 4 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 08:30 ب.ظ

تبلت نو مبااارک! پاپیون؟ چه شیک! عکس برامون بذار یه کم ازت خوشتیپی یاد بگیریم!
زود به زود بیا دیگه! ! منتظریم!

بهاره دوشنبه 5 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 03:15 ب.ظ

تبلت نو مبارک عماد جان...خوب کردی که اومدی،بازم مطلب بذار

گلی چهارشنبه 14 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 10:02 ب.ظ

تبلت وپاپیون مبارک .منتظر خبرهای خوبت هستیم

سیمین یکشنبه 3 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 07:53 ق.ظ http://tiktakha.blogsky.com

عماد جان سلام
تازه با وبلاگت آشنا شدم.
تبلتت مبارک پسر گلم.
خوش به حال عسل داداش خوبی مثل تو داره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد